Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 08:55   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Eller hva man kaller en sånn BH med padding over det hele. Ikke innlegg altså. Uansett så har jeg endelig oppdaget det. Mannen var i Dublin i juni og jeg sendte med han en handleliste på BH. Vi var i Dublin i fjor og jeg kjøpte noen da. Så jeg hadde printet ut en side med den BHen jeg ville ha. Dette var på Marks and Spencer.

Jeg tror ikke mannen har hatt så mye peil på hva slags BHer jeg bruker, eller så klarte ikke damene han fikk hjelp av å lese utskriften fra deres egen hjemmesiden. Når han kom hjem hadde han kjøpt ikke mindre en FIRE paddede BHer og to vanlige. Og nå bare elsker jeg de paddede. Det er jo så behagelig å bruke. Jeg har store pupper så jeg har ikke trodd at de var noe for meg. Men det er det jammen.

Jeg har forstått at jeg er veldig sent ute med denne oppdagelsen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.