Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om kommunikasjon i bloggene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 14:18   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om kommunikasjon i bloggene

Jeg liker blogorama veldig godt, selv om jeg ikke har tilgang til mer enn kanskje halvparten av bloggene. Og jeg mistenker også at den halvparten som jeg ikke har tilgang til er den halvparten som er mest aktive. Jeg har for eksempel ikke tilgang til nesten noen av de med blogger som har svart i denne tråden, og siden omtrent hele gjengen er moderatorer så nytter det ikke å stenge dem ute fra min blogg heller.

Jeg synes det er greit å kunne begrense tilgangen litt jeg, nå har omtrent "alle" tilgang til min blogg, men det kan godt hende jeg kommer til å snevre inn på kontaktlisten hvis jeg føler for å dele mer private ting.
Selv har jeg mistet tilgangen til flere blogger uten at jeg har blitt snurt for det eller fjernet dem fra min egen kontaktliste. Noen er veldig private i bloggene sine, og jeg skjønner at de ikke vil dele med alle. Jeg har heller ikke vært den flinkeste til verken å blogge eller til å legge igjen spor etter meg i bloggene, så da har jeg nok bare meg selv å skylde på.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.