Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tusenfryd-pakke inkl ikke inngang til Tusenfryd!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-09, 19:21   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusenfryd-pakke inkl ikke inngang til Tusenfryd!

Skal hilse og si jeg ble litt overrasket over det!!

Vi vurderer å dra på noen netters overnatting i nærheten av Tusenfryd. Jeg søkte litt og fant ut at Thon hadde hotell i nærheten, og til og med noe som het Tusenfryd-pakke!! Glitrende!!

Vi tenkte at 2 netter skulle duge, og da står det at billettene er inkl i pris! Enda bedre!!

Vi taster inn dato for ankomst og reisedato, 2 voksne/2 barn osv. Trykker søk, og der kommer det en helt overlevelig pris opp.

Mannen lurer litt på om vi må ta inngangene hvilken dager vi vil, jeg finner ingen opplysninger om det og ringer hotellet.

Heisann... osv osv. Hm, sier den hyggelige damen, og dermed er vi igang. Når en bestiller over nett, forteller damen, så er det ikke inkludert billetter med i prisen!! Hø, sier jeg?? Det står jo Tusenfryd-pakke, og att billetter er inkludert i pris om det er 2 netter eller mer.. Ja, sier damen, men da må du ringe, og da er prisen en helt annen.

For det er om du bestiller over nett du får overnatting billig.. Skjønn det den som kan!!

Men, sier jeg, jeg vil jo bestille over nett.. Beklager, det går ikke!!

Så da kan man faktisk bestille en Tusenfryd-pakke og ikke få billettene til Tusenfryd!! Da koster det kr 1000,- ekstra.

Detta blei vel noe snodig!?!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.