Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Unger i bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 20:58   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Unger i bryllup

Ja, det er tema for tiden.
Vi gifter oss senere i sommer og jeg vil selvsagt ha med ungene.
Vielsen starter kl 15, og vi regner ikke med middag før kl 18.30 iallefall. Og da er ungene kaputt. For minste er det sovetid, men han kan jo bare legges i vogn/reiseseng. De to eldste da, hva gjør man?

Middagene her i huset er ganske hektiske for tiden, de er noen ordentlige kranglefanter for tiden. Jeg løper mer enn jeg sitter å spiser, og det er jo litt kjeelig under en bryllupsmiddag. Barnevaktene vi vanligvis bruker er jo med i selskapet.
De har en tvstue der vi skal ha selskapet, men tven stopper ikke krangling her i huset, og rett utenfor er sjøen, så jeg vet ikke om jeg tør ha de der uten tilsyn.
Skal vi bare la være å ha de med? Bare tanken gjør vondt.
Overnatting er ok, de blir hentet senere på kvelden av sin far.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.