Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil skal jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-06, 02:19   #29
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg er ikke en mobil person, altså, jeg må ha en, og det må være nokia, men bortsett fra det er jeg ikke så nøye.
Jeg hadde en 2 år gammel nokia 3200 helt til julaften i år. Da fikk jeg ny. Den gamle var veldig ferdig, og har sunget på siste verset lenge, for de blir ikke behandlet pent av meg nei. Har jeg mobilen i hånda og føler for å hive noe, ja så går mobilen. (uten barn tilstede selvsagt)
Så det trengtes! Den hang knapt nok sammen nå, og levde sitt eget liv med null batterikapasitet.
Men nå fikk jeg en fin 6151, med radio og mp3 spiller! Da er jeg i himmelen. Jeg er avhengig av musikk, og just atm. så er mp3 spilleren min på reperasjon, så denne kom som bestilt. Radio kanalene ble lagret der og da, og i dagene etterpå ble den fyllt med mp3 filer fra laptopen, bluetooth er kjekke greier.
Og med all radio og mp3 høring, og sms og snakking, så har den holdt i over 3 døgn uten å lade nå! :imprignert:
Den er også mega lett, veier ingenting, og liten og søt, det er bare pluss.
Jada, den har kamera og, men jeg er av typen som aldri tar bilder med mobilen egentlig, jeg har et digitalt speilrefleks, som jeg tar de aller fleste bilder med, jeg er litt hobbyfotograf, og et lite lomme-digitalt i tillegg. Jeg synes kamera på mobilen er tull i grunn, det kan jo ikke ta skikkelig bilder, imho.
Bilde av min;

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.