Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-09, 16:05   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Jeg liker å gå i kjole om sommeren.
Men i år er det helt håpløst.

Jeg har nå prøvd nok en kjole med klar beskjed fra den gjøken jeg bor sammen med om at fasongen er oppblåst og at ingen ser slank ut i en sånn kjole. :tilstår at jeg bor sammen med en ond, slem mann uæææh:

Jeg hadde da kjøpt sånn solkjoleaktig sak på Lindex i sort. Med ermer. Det er sånn som er strikk-aktig over brystet og litt under brystet også skrår den utover også er det puffermer i kort. Samme fasong som på sånne solkjoler man hadde da man var liten og søt.

Jeg kler ikke omslagskjoler - små pupper som er litt lange blir helt kårni i sånne. Dessuten syns bh'en i dem på meg.
Jeg liker ikke mønster. Eller farger. Helst sort eller hvitt eller rødbrun skal det være. Kan være liiiitt mønster, men jeg er sær der. (også)
Den må passe med lave sko fra Rieker i sort eller med lave, behagelige sandaler som ikke er kjøpt enda.

Jeg er lang - 180 cm.
Jeg er relativt smal rundt livet. Ikke sånn slank-smal, men sånn smal i forhold til resten av meg-ish.
Jeg har veldig stor rompe og store lår.
Jeg har veeeeldig lange bein og nokså brede skuldre. Men har altså blir lurt trillrundt og har ikke fått puppene som skulle hørt med til resten av settet. Tenk pærefasong.
Og jeg har tykke armer.
Jeg må ha kjole som enten går rett over kneet eller så midt på kneet at kneet synes - eller helt lange, men da må de være i tungt stoff så de henger rett ned og ikke skaper meg om til en middels stor bygning.

Og når jeg ser meg selv på trykk sånn som dette så vurderer jeg å be om aktiv dødshjelp fremfor kjoletips - hvordan i ville h**** skal jeg kunne vise meg noe sted...

Jo - også har jeg ikke noe romslig budsjett heller. I tilfelle alt dette ble for lett.

Noen som har smarte tips om sommerkjoler som kan bli fine til meg?

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.