Hjelp til 17. mai-antrekk
Jeg har kjøpt kjole idag som jeg vurderer å bruke på 17. mai (om ikke været blir helt håpløst da, i så fall blir det nok bluse/ penbukse istedet). Problemet er bare at jeg er så dårlig på sko og tilbehør og sånt.
Jeg endte opp med å "safe" med sort cardigan fremfor å lete meg ihjel etter noe som tar opp fargene i kjolen, men er fortsatt i tvil. Er det fint? Hva med støvletter, kan jeg bruke de på bildet? De er ikke sånne "penstøvletter" med fancy hæl og sånn, men de er gode å gå i (Camper) og det betyr definitivt mest på dene gå-masse-dagen. Men hva om været mot formodning skulle bli superbra og jeg kan kaste jakka, blir det ikke litt feil med kortermet kjole og disse støvlettene da? Jeg har ikke så mange sorte småsko, kun et par flate, kjedelige ballerinasko. Tror det gjør seg med litt heler til en slik kjole, særlig siden jeg ikke er særlig høy. Må jeg ut å handle, kanskje? Og hva med strømper? Brune? Sorte? Bare legger? (Må i så fall ta et par soltimer først. )
Passer et slikt antrekk kanskje dårlig på nasjonaldagen? Kanskje den hører mer hjemme i festlige lag/ bytur etc.?
Hjelp?? Blir veldig glad for alle råd og tips, føler meg litt lost nå. 
Bilder:
*poff*
Sist redigert av MokkMokk : 20-05-09 kl 12:26.
|