Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Prøvd meg på kakelaging, argh ...

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 20:23   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prøvd meg på kakelaging, argh ...

Da er jeg offisielt dårlig på å lage kaker, minstemann har akkurat ropt, "men, denne var jo vond" .

Aner ikke hva jeg har gjort feil, skulle lage Sara Bernard, fulgte oppskriften til punkt og prikke, dobblet til og med oppskriften for å gjøre det litt seriøst, men jøss å feil en kan ta!!

Først fløyt bunnen utover hele stekeplata, så runde 2 lagde jeg i muffinsformer, syntes selv at jeg var usedvanlig smart, yeah right, men de este så i høyden at de tøyt ut over formen.

Mens de stekte lagde jeg fyllet, som smakte godt, og skulle lage glasuren.

Da klarte jeg å svi delfiafettet svart, med sjokoladen oppi, det burde jo vært elementært, jeg som faktisk har husmorskole og all ting, men den gang ei.

Mannen prøver å trøste det beste han kan kakelaging er kanskje ikke din sterke side, men du har jo andre kvaliteter da, hjertelig hilsen liksom..

Ja, da veit dere hvordan ståa er i det turiske-hjem på en hyggelig tirsdags-kveld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.