Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Temafester - teit eller kult?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 13:26   #28
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Temafester - teit eller kult?

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Eller du kan ha en sånn rød og sort kjole som man får struttepupper i, og en boa!! Så kan du være sånn

Jeg kjenner at jeg blir helt engasjert her jeg sitter!!

Men vi skal være ute i partytelt, så jeg får nok passe på å ha varme klær.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det som gjør at jeg er en temafestskeptiker er at jeg generelt er skeptisk (fnis) til alle sånne anledninger som er så veldig hausa opp. "Nå skal vi ha det fryktelig moro, dere! Ta med godt humør! Selskapsleker obligatorisk! "

:angst:

Lader jeg opp for mye når jeg tar med campingvogn og skal overnatte i hagen der hvor festen er? Det er noen år siden jeg var på sånn type fest nå, men husker jeg rett så er det greit å ha kort vei til senga. Sånne opphausa anledninger har en tendens til å ta av allikevel.

De hadde en knakende godt tips her på jobben når jeg fortalte at jeg skulle på cowboyfest. Det var å invitere en indianer og alle andre cowboy. Ga tipset videre til vertinnen som er venninnen min, og de hadde tre svensker som ikke var invitert ennå, så de lurte på om de skulle bli indianere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.