Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 11:48   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Var det virkelig provoserende? Eller var det et greit tidspunkt å si opp på, ettersom du allikevel hadde planer om det?

Jeg sier meg som sagt enig i at reklamen var upassende. Men den er ikke særskilt provoserende, mener nå jeg. Det er nok en utseendefiksert reklame, som vi ser overalt rundt oss. Én ting er å si fra, og gjøre oppmerksomme på at vi som forbrukere synes det var usmakelig. Men boikott synes jeg var dramatisk. Uten å legge meg opp i at du vil melde deg ut altså, Balanse. Mer som en kommentar til nøyaktig hvor skrekkelig reklamen var.

Jeg var 99 % klar for å melde meg ut uansett, Monsoon. Barnepassen fungerer veldig dårlig og er på ukurante tidspunkt, så jeg har fått trent veldig lite. I tillegg har jeg reagert på en stadig økende kroppsfiksering som har kommet frem på flere måter, via PT, kampanjene, at de har kuttet ut å føre de største størrelsene i treningstøyet de selger etc etc. Derfor synes jeg dette var et fint tidspunkt å ta utmeldelsen på. Jeg er enig med deg i at boikott ville vært et altfor sterkt virkemiddel i denne sammenhengen, det synes jeg man skal spare til de virkelig graverende sakene. Likevel synes jeg dette var smakløst, og jeg synes det er greit at de får en reaksjon selv om jeg ikke ser for meg at min epost får stor vekt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.