Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Omg....
Jeg trodde jeg ahdde sett og hørt det meste..
Kjære Kråka.
Jeg forstår at dette er et tema som engasjerer deg, og jeg må si jeg beundrer deg for at du tør å stå opp og forsvare deg her, helt alene.
Det krever at du har litt guts, og at du ikke er noen pingle.
Når det er sagt, så vil jeg gi deg ett par små råd, som kan hjelpe deg på veien.
1. Linker som underbygger motstanderens argumenter egner seg vel ikke... Du legger ut en link som forteller oss at folkehelsa velger å IKKE innføre en vaksine, fordi de er usikre ennå, og vil kun ha trygge vaksiner i sitt program... Er ikke det bra for oss vaksinefolk da? Er ikke det et ganske sterkt argument MOT dine synspunkt? Du sier at folkehelsa ikke er sikre på vaksinene, men legger ut en link som mer eller mindre motbeviser det du sier.
Så legger du ut en link som omhandler konspirasjonsteorier, merkverdige teorier om legemiddelindustrien, Obama, osvosv... Dette er en ais opprettet i desember, så den har eksistert i ca 4 mnd. Ok, en avis kan være en grei kilde det, om avisen har ett velomtalt renome, eller en lang historie med å være rettskaffen og oppriktig. En del tidskrifter er jo det som regnes som gode kilder, nettopp fordi man kjenner til tyngden bak mediet.
Denne avisen er ny.
Og har ikke en eneste kildehenvisning! Ikke en!!
Forstår du hvorfor vi ikke klarer ta deg seriøst? Du diskuterer på ett meget tynt grunnlag, og har til nå i diskusjonen ikke kommet med ett eneste velformulert eller inneholdende argument....
Neidu Kråka.. Trass i ditt heltemodige forsøk på å stå opp for deg, så er mitt siste råd til deg, å sette deg litt inn i en sak før du gyver løs med nebb og klør...
|