Sv: Folks forhold til banning i dag
De første innleggene til Tito skar meg litt i øynene så jeg skjønner godt at du fikk litt motbør på dem
Man har vel forskjellinge grenser for banning, tror ikke det er så lurt å kaste om seg med karakteristikker eller påstander av den ene eller den andre typen selv om man er uenige.
Det igjen kan vel sammenlignes med om jeg som den innbitte røykemotstanderen jeg er skulle påstått at røykere har mindre med seg enn andre, man får garantert motsvar.
Selv har jeg ingen sterke følelser for banning, jeg kan godt finne på å banne selv, men ikke i "utrengsmål" Blir seg sint kan du være sikker på at jeg slenger noen gloser, men det er ikke så ofte. At det har med begrenset ordforråd å gjøre vil jeg ikke være med på, jeg vil heller si at jeg blir ytterst skarp og velartikulert når dette slår inn.
Selv om jeg er nokså nøytral til banning vil jeg heller ikke si at jeg synes det er nødvendig å bruke det hele tiden og jeg synes også som Tito nevner at det er helt unødvendig å la feks Jan Fredrik Karlsen få boltre seg i sine noe intetsigende fraser.
Virker som om tråden begynner å roe seg nå, og det kan vel være like greit. Å hive seg med på knirklete motsvar mot den ene og den andre synes jeg er for slitsomt til at jeg orker å engasjere meg :lat og mest glad i muntlige diskusjoner: