Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 21:33   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men NÅ skal jeg slutte å kuppe tråden til Glitter med min Asjams dumheter.

Man lærer av andre sine dumheter også.

Jeg hadde aldri sittet bak rattet på en bil da jeg begynte med kjøretimer i en alder av 26 år. Herre min hatt så nervøs jeg var, og jeg syntes godt det funket veldig bra å bare kjøre på veier hvor fartsgrensa var 30.

Kjørelæreren min syntes det var herlig å ha en så voksen elev, fordi jeg var så mye mer moden enn ungstutene på 18. Tror kanskje han følte seg litt tryggere?

Jeg rygger som en mann, som min far så fint sa. Han har æren for det, for rett etter at jeg fikk lappen og bil, skulle jeg parkere på en heller trang plass. Jeg rygget inn, og for å være sikker på å ikke bulke bilen til høyre, la jeg meg godt til venstre. Eneste problemet med det var at til venstre sto det et fordømt furutre, som fant ut at det var en god ide å hoppe ut og bulke siden på min bil. Møkkatre!

Etter det fant altså far ut at det var på tide mor Inagh lærte å rygge. Han tok meg med på ei diger industritomt i Drammen, som faktisk blir brukt mye til øvelseskjøring. Der satte han opp et par store, tomme kartonger, og så brukte vi en hel solblank søndag på å lære meg å rygge og lukeparkere. Kjekt!

Lykke til, Glitter.

Emneord
førerkort, lappen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.