Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 19:43   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg er født og oppvokst i et vaksinekritisk alternativt miljø, der man er grunnleggende skeptisk til alt som kommer fra Folkehelsa og har masse konspirasjonsteorier rundt legemiddelbransjen og vaksiner. Jeg har valgt å vaksinere mine barn og er en varm tilhenger av vaksiner.

For det første har jeg hatt en del av barnesykdommene, siden jeg ikke var vaksinert, og steike så dårlig jeg var. Meslingene tok nesten livet av meg og min bror, knallhøy feber, vondt overalt og noen feberfantasier som skermte vettet av meg.

For det andre er det utrolig usolidarisk og kjipt å ikke vaksinere ungene sine, av hensyn til de ungene som ikke er sterke nok til å takle de sykdommene det vaksineres mot.

Dette er sykdommer som historisk og globalt har drept millioner av barn. Ingen grunn til å ta vare på alle tradisjoner.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.