Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har sett dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 11:29   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har sett dette?

Jeg har lyst til å fylle den ene veggen min med mange, små, like bilder.

Jeg ser for meg at hvert bilde skal være rundt 20x20 cm. og at det skal være 10 -15 bilder som fyller den ene veggen.
Jeg vet ikke så mye annet enn at det er det jeg har lyst til. Jeg har hatt lyst på en slik vegg siden jeg var liten, og nå kan jeg jo gjøre det.

Det er ikke så nøye om andre syns det er teit og dustete, for jeg tror jeg vil like det svært godt selv, men det jeg egentlig lurer på er om noen har sett noen som har gjort slikt der ute? Og hvordan hadde de i såfall løst det? Var det kraftige rammer? Ikke rammer i det hele tatt?

Jeg ser for meg å bruke kraftige, dype, sorte rammer, men når jeg kikket litt rundt så hadde det vært veldig morsomt å gå for en litt mer leken variant med masse forskjellige rammer også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg fargerammer.jpg (4,1 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg dyp sort.jpg (3,2 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg gladrammer.jpg (16,2 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg liten sort.jpg (4,4 KB, 2 visninger)
__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no