Sv: Famefotografene
Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.
Tanken har streifa meg, men bildene er selvfølgelig merket med en gedigen 'C', midt på … 
Det skjønner jeg faktisk godt at de har. Eller så hadde det jo bare vært og skrevet ut alle. Du kan jo bare ta det ene gratisbildet og scanne det til alle som skal ha bilde? Det gjør jeg nå etter vi var hos Fame med det ene bildet i alle fall sånn at besteforeldre får.
Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.
Sist jeg sjekket skulle Fame ha 4500 for en cd med bildene våre på. Det syns jeg var i dyreste laget, men jeg skjønner jo at de også vil tjene mest mulig.
Vi var der forrige uke og da fikk vi den CD'en gratis om vi handlet andre bilder for over 5000,-. Jeg falt pladask for ett av bildene og bare ønsket det veldig i stort på veggen, og da spanderer jeg faktisk på meg det som det koster. Hjalp litt med å bestemme meg at vi fikk med CD'en også. Men i utgangspunktet skulle jeg ikke ha noe mere enn gratisbildet (iflg. mannen), men ikke iflg. meg. Synes Fame tar veldig bra bilder. Har aldri vært så fornøyd hos andre fotografer. Synes det er litt synd at de gikk over til bare hvit bakgrunn, men motivene er jo like fine for det.
|