Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardinhjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 22:03   #1
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Gardinhjelp

Siden vi flyttet inn i nytt hus for to år siden har vi hatt midlertidige gardiner på stua. De ble kjøpt i all hast, billigst mulig og lagt opp på slump med dobbelsidig teip. Kattungen vi fikk rett etterpå brukte de tynne, lyse gardinene som klatrestativ, og det bærer de preg av. Nå vil jeg ha nye!

Stua vår er lys - "standard" latte-farge på veggene. Den mest dominerende fargen i rommet sørger sofaen for. Den er en skjønn grønn veloursofa fra 60-tallet. Jeg vil gjerne ta opp sofafargen i gardinene.

Jeg har kikket på følgende på ellos. Mannen fikk litt bakoversveis av de med retromønster. Jeg er redd de andre blir litt mye blomstrete.

Hva tycks?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.