Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 19:45   #11
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?

Juleforberedelser?? Hvordan jeg ligger an??

HJELP!

Jeg har kjøpt 2 av 37 julegaver.
Huset ser ut som et rent helvete, kjøkkenet er demontert og pakket i esker, jeg skal nå vaske der og male. Det bør være ferdig til onsdag for da kommer det mer kjøkkeninnredning. Det er sikkert ferdig til helga.
Julekortene er heller ikke fikset.
Jeg har ingen anelse hvor adventsstjerna og adventsstaken er!
Jeg har ikke bakt noe som helst, og kommer ikke til å rekke/orke å gjøre det heller!
Rundvask til jul er helt utenkelig! På den mørkeste tiden av året! (når jeg tenker meg om vasker jeg vel ikke spesielt mye rundt ellers på året heller) Latterlig tidsbruk akkurat nå! Tenker jeg skal vaske over gulvene og tørke av vinduskarmene. Da blir det så fint atte J

Jeg orker ikke stresse mer en nødvendig kjenner jeg, her er det snakk om knallhard prioritering. Kjøkkenet skal være klart til helga. Julegavene skal kjøpes og sendes nordover på fredag, den dagen avspaserer jeg fra jobben.
Bakeren har sikkert de småkakene vi eventuelt måtte trenge. Skulle vi få mye besøk i jula har jeg da god tid til å lage en kake eller to til kaffen da.

Vårt hyggelige julealibi er pepperkakebakingen med Lillegutt, Skilpadda og Ben M på lørdag. Da behøver jeg ikke ha dårlig samvittighet overfor ungene heller. Er jeg en ekstra god mor kan jeg jo kjøpe inn litt marsipan som ungene kan lage figurer av i tilegg.

Julemat skal vi vel alltids rekke å handle inn

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.