Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Vet alle hvem Pollyanna er?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 12:08   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet alle hvem Pollyanna er?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har etter hvert lært at det er mye jeg må være forsiktig med å henvise til hvis jeg vil bli forstått.

Være-glad-leken har jeg sluttet med. Jeg prøvde meg med "og forøvrig mener jeg Kartago bør ødelegges" her om dagen, det gikk ikke det heller.

Men høydepunktet var den gangen en fyr jeg såvidt hadde truffet var blitt veldig forelsket i meg, og litt vel intens, han unnskyldte seg og jeg sa det var greit så lenge han ikke kokte kaninen min. Han skjønte ikke hva jeg mente.

"Bare en liten after-dinner mint" var tydeligvis heller ikke noe alle skjønte.

Min brors "morsomme" Psycho (Alf Hitchcock) parodi fallt også på stengrunn i og med at den dusjende kjæresten (nå min svigerinne)_ikke_ hadde sett filmen med den kjente dusjscenen der den gale morderen sniker seg opp på offeret med en kniv i hånden...

Sist redigert av Billa : 28-01-09 kl 12:56.
Billa er aktiv nå   Svar med sitat

Emneord
gladkristne barnebøker, perler for svin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.