Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Spinoff: Navnevalgene til Ari og Märtha

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva er finest av Sigrid og Tallulah?
Sigrid 98 67,59%
Tallulah 13 8,97%
Begge er like fæle. 13 8,97%
Begge er like fine. 5 3,45%
Usikker, klarer ikke å velge. 6 4,14%
Dustepoll ... eller noe sånt 10 6,90%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 14:04   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Navnevalgene til Ari og Märtha

Jeg synes Tallulah er et pent navn, og jeg fniser litt inni meg når jeg leser flere av svarene i denne tråden. Vedder på at foreldrene våre også satt og grøsset over alle disse nymotens navna da vi var små. Mamma holdt på å dåne da hun fant ut at en i familien skulle hete Henrik. Stakkars gutt, lixom, han kommer nok til å bli mobbet. Gud bedre, kan du ikke bare si og innrømme at du liker ikke navnet da? Jeg tenkte uansett ikke videre over det. Men det var da. At noen fremdeles bruker mobbing som argument forundrer meg. Jeg liker navn, forskjellige navn, mangfoldet. Barn er herlig naive og fordomsfrie, men klart, hører de voksne humre og le i skjegget over enkelte navn kan det raskt bli noe de adopterer for seg selv. Apropo mobbing, lissom.


Sist redigert av Skremmern : 23-01-09 kl 14:11.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no