Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 00:00   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet

Her er da kjolen jeg har laget meg, første utkast - prototype:

Jeg var ikke heelt fornøyd med den først. Tilpasset i hytt og pine, og fant formen tilslutt. Viste den til Bekkaen på fredag, da uten hette og applikasjoner. Hun var veldig positiv til den. Jeg viste den til min tante og kusine forleden, og ble litt overrasket over at jeg skulle få så god respons.
De mente at formen var perfekt, og jeg måtte si meg enig etterhvert.

Når hetten kom på ble den helt annerledes, og når applikasjonene kom på var den bare ferdig. Hette-halsen ble litt skjevere enn jeg først trodde, men for å kompansere, og lage et lite synsbedrag så den skulle se mer sentrert ut, laget jeg applikasjonene på motsatt side. Applikasjonene er mine 3 barn.

Note-to-self: Neste kjole skal være høyere i nakken. I overgangen ermer/ribb, skal ermene forhåpentligvis være mer posete. Jeg vil lage puff på ermene på skuldrene. Sømmen midt på ryggen skal bort, ryggstykket skal klippes i ett. Sømmen på siden av puppene blir muligens under puppene i stedenfor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.