Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Bursdagsmat uten kjøtt

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-09, 10:57   #1
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdagsmat uten kjøtt

Vet ikke om dette er diettmat akkurat, men jeg prøver å legge denne tråden her.
Fredag skal hele avdelingen i barnehagen til jentene på besøk for å feire Hedda sin bursdag. Der er det et par barn som er muslimer og ikke spiser noe mat med kjøtt i som andre ikke-muslimer har laget. Så halal-pølser/kalkunpølser kan ikke benyttes.
Barnehagen bruker å servere fiskepinner i lompe, det er ikke aktuelt (usj!).

Jeg synes det er viktig at alle barn skal kunne spise samme mat når de er på besøk hos oss, så det jeg er ute etter er noe som kan lages til samtlige 18 barn.
Jeg har før fått forslaget om falaffel, noe som er et godt forslag, men hvor får man eventuelt kjøpt ferdige falaffler som kan varmes i ovn? Jeg frityrsteker ikke mat til 22 personer. De kommer klokken 11 på dagen så vi har ikke mange timer å lage mat på heller, men noe rekker vi da.

Noen damer og menn som gode forslag til oss?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no