Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 01:41   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg veit desverre ikkje korleis bagen til Maxi Cosi Mura er, men me har vert godt fornøyd med sportsdelen til denne. Er og ein fordel med at ein kan klikke Maxi Cosi bilsetet på, dersom ein berre skal trille rett inn i butikken og ungen har sovna.

Maxi-cosi Mura

Det kan man på TFK og, med et adapter, veldig greit!
Jeg elsker TFKen min, og har til nå kun hatt behov for den. Bagdelen var lang og Lille hadde god plass i den.
Sportsdelen har lang rygg, og de små sitter veldig skjermet inni der.
Eneste minuset jeg kan tenke meg er at en triller med barnet vendt fra seg, nå er ikke det et problem for oss siden Lille elsker å sitte å kikke rundt seg. Prøvde en vogn der jeg hadde henne mot meg og det var iltre protester.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.