Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hytte

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 21:30   #22
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Vi har to hytter - en familiehytte som er påtvunget ved arv, og en vi har valgt selv. Den selvvalgte er en 1,5 times avstand fra der vi bor, inkludert en liten båttur. Den ligger ved sjøen (på en øy) og har innlagt strøm, men ikke vann.

Den påtvungne ligger i 3,5times kjøreavstand, har ikke bilvei på vinteren og har heller ikke strøm eller vann.

Vi bruker helt klart den selvvalgte mest. Vi har også reist ned på dagsturer, bare for å gjøre noe annet. (Vi er litt gale, men veldig glad i hytta.) Det er også mulig å reise dit uten bil, slik jeg gjør dersom mannen ikke er med. Til sommeren skal vi forhåpentligvis bo der i 6-8 uker (ved at jeg tar hjemmekontor). Det er virkelig det besteste stedet i hele verden, selv om det også kan kalles et furuhelvete. Planen er å male litt til sommeren, men mannen må bare bli enig. Jeg har snikinnført en god sofa og godt leselys, så det er på vei.

Dette var mye rabling. Men jeg vil si at 1,5 time er ok, og at vi anbefaler hyttelivet. Vi har innsett at vi ikke reiser mye, men foretrekker å være på kjente steder, der vi har alle tingene vi trenger, og ikke må omstille oss så veldig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.