Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Snåsamannen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 00:55   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Men AC, hva har du sett og lest om Snåsamannen?
Så du han og forfatteren av boka på Grosvold, for eksempel?
Jeg har inntrykk av at du ikke har fått med deg så mye at hva han har sagt, utført eller hva som har blitt sagt om han.

Eller preller sånt bare av, fordi interessen er helt fraværende?

Jeg har lest aviser. Nei, jeg så ikke Grosvold. Interessen er slett ikke fraværende, jeg blir stadig fascinert av hva folk tror på, og tar meg selv i å stirre vantro på Se&Hør-forsider også, men jeg tror ikke noe mer de gangene jeg gidder å gjøre mer research. Heller motsatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
healing, tro, voodoo

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.