Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Disneyland Paris - Sequoia, Newport eller Cheyenne?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 08:44   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.030
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disneyland Paris - Sequoia, Newport eller Cheyenne?

Nå skal jeg straks bestille hotell til påsketur til Disneyland Paris, og blir ikke enig med meg selv. Skal vi bo på Newport Bay, Sequoia Lodge (hovedhuset) eller Hotel Cheyenne? De to første er ganske like i pris, men jeg tenker at å reise til Frankrike for å bo på noe som ligner på norsk hytte er kanskje teit. Men så er Newport Bay så svært. Hotel Cheyenne er mye billigere, og det frister litt å bruke 4000 kr. mindre enn det det koster de andre stedene.

Er det noen som har noen formening om disse stedene? Vi er 2 voksne og 2 barn som vil være 3 og 5 når vi reiser. Og ja, jeg har lest omtrent alle de vanlige Disney-nettstedene.

Må forresten nevne at jeg allerede har en bestilling på Explorers Hotel (skal kanselleres), men jeg har mest lyst til å bo på Disneyhotell.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no