Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaver - salg/ordinær pris?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 09:03   #28
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gaver - salg/ordinær pris?

Jeg synes det er en uting å avtale hvor mye en gave skal koste. Det tar bort litt av gleden med å finne den perfekte tingen til noen, "nei, den kan jeg ikke kjøpe, den er ikke dyr nok".

Nå er jeg litt ekstra grinete siden de i mannens familie har avtalt å dele opp nevøer og nieser så alle søskenene får to å kjøpe til, og har da avtalt en pris gavene skal koste som er mer enn det jeg har budsjettert med at gavene til alle nevøene og niesene på den siden av familien skulle koste. Greit nok at søskenene til mannen har bedre råd enn vi har siden de alle har to inntekter og mannen min er student, men jeg synes det hadde vært mye mer hensiktsmessig å heller avtale en makspris.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.