Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 15:32   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?

I tråden "Smaker du på alt" nevnes det en del eksempler på matretter som man ikke ville ha spist. Jeg har notert meg både bankende kobrahjerte, bever og oksepenis (det siste var vel mitt eget bidrag), men også blodmat, lungemos, snegler og soltørkede tomater. Selv svarte jeg litt eplekjekt at jeg smaker på alt, men ved nærmere ettertanke har jeg kommet frem til at det muligens ikke er helt sant. Rett og slett fordi jeg ikke har vært i situasjoner hvor jeg har fått så veldig eksotiske/rare/gufne retter servert. Derfor lurer jeg på hva det mest eksotiske andre har spist er? Siden matvaner og -preferanser er en på mange måter subjektiv sak, lar jeg det være opp til hver enkelt å selv definere eksotisk, underlig, guffent og rart.

Jeg har spist bjørn, det synes jeg er eksotisk (men ikke rart).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.