Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkken-/spisebord

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 00:15   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøkken-/spisebord

Vi trenger et nytt spisebord i det nye kjøkkenet vårt. Vis meg ditt, eller ett du kanskje tror vil passe inn hos oss? Har du noen tips?

Litt om kjøkkenet vårt.

- Hvit kjøkkeninnredning med IKEAs høyglansede hvite dører. Ingen dørhåndtak da alle skapdører har trykkemekanisme.
- Benkeplate og gulv i lyst lasert tre (ask på gulvet)
- Lyse vegger
- Store vindusflater og masse lys.

Jeg ønsker meg:
- et bord som i utgangspunktet kan ha plass til minimum 4 personer rundt, men helst 6.
- ha ileggsplate/ruttrekksplater som gjør at vi kan være 8-10 rundt bordet. Dette bordet vil fungere som både kjøkkenbord og spisestuebord.
- jeg ser for meg stoler á la Syver'n av FH/AJ eller noe slikt. Vi trenger altså også stoler som er gode å sitte på over lengre tid. Kjøkkenet vårt fungerer som et allrom og vi ønsker oss derfor et bord og noen stoler som kan brukes lenge.
- et bord som ikke "koster skjorta", men som ikke kjøpes på JYSK heller.

Noen som har noe tips?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.