Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er helgene bare topp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 17:47   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er helgene bare topp?

Helgene her er ikke bare topp, nei. Vi har lyst til så mye, men så blir det mas, surr, rør og ikke så hyggelig like vel. Mannen har jobbet en del ekstrajobb i helgene, i tillegg til at både han og jeg som regel har noen timers arbeid med retting, planlegging eller dokumentering for skolejobbene. Og så er guttene kranglete og minsten illsint, og manne og jeg trøtte og sure...

Men vi prøver å få til noe kos og hygge også. HE og JC er blitt så store at de gjerne vil se litt fredagstv sammen med mannen og meg. Og lørdagene lager vi gjerne litt god mat og koser oss sammen. Søndagene om høsten er det trimbingo som vi prøver å få med oss, og vi legger gjerne opp til litt kos om kveldene da. Det er bare at det ikke blir så stort og ambisiøst. Vi reiser ikke bort, besøker ikke masser av venner og familie, og kjenner at det hele kanskje blir litt tassent. Håper vi skal bli flinkere til å komme oss ut når Sverre blir større.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.