Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tips på høstsko til en treåring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 19:31   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips på høstsko til en treåring?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

I fjor hadde vi høstsko fordi joggeskoene var blitt for små. I år har vi høstsko fordi storebror går på friluftsavdeling og er ute hele dagen. Da synes vi det er nødvendig med ikke forede og vanntette sko.

Ja, mine burde nok hatt noe de også. Jeg har ikke sjekket om sommerskoene er for små. Kanskje de er det.. Og det er tidlig med vintersko. Men jeg har virkelig ikke lyst å spandere så mye for sko som blir brukt i en måned eller to. (Erfaringsmessig vet jeg at det blir mest støvletter og vintersko fra oktober av.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.