Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pakkeråd?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 07:27   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Pakkeråd?

Om ikke mange uker drar vi til California på bilferie. Fra nord i San Francisco, til sør i San diego. Skal også tilbringe et par dager i Las Vegas, Nevada.

Nå om dagen jobber hjernen mye med hva vi skal ha med oss av klær, og hvordan vi i det hele tatt skal pakke, og vi trenger noen råd i den forbindelse.

Jeg har vært i San Francsico i mars, april, mai og juni. I mars og aprlil var det forholdsvis varmt på dagen, men kaldt på kvelden. Nå drar vi i slutten av oktober, midten av november, og jeg aner ikke hva slags temperaturer det er sørover i California på den tiden av året. Jeg tror det blir varmere og varmere jo lenger sør vi kommer, og det forverrer pakkingen en smule.

Tips mottas med stor takk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no