Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klarer dere å få laget middag hver dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 10:15   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?

Vi lager alltid middag, det er andre ting som må vike hvis hverdagen er hektisk. Akkurat nå er jo jeg i permisjon og bestemmer over tiden min selv, men når jeg jobber så går det i ukemenyer og mat som kan lages kvelden i forveien. Dessuten er jeg så heldig at jeg har en mann som er hjemme en hel klokketime før meg, så han henter barn eller starter på middagen. (når jeg tenker om så vil jeg jo miste den fordelen når jeg nå har søkt om 80% jobb med kortere dager. *revurderer* )

Emneord
hverdagen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.