Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ren selvskryt: Star Wars-kaka mi

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 23:44   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ren selvskryt: Star Wars-kaka mi

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Bør jeg ha bakepapir i panna før jeg heller deigen oppi?
Må den hvelves mens den er varm?

Trenger teskje

Bakepapir er lurt, ja. Du trenger ikke dekke alle sidene, jeg pleier bare å legge bakepapiret på tvers i langpannen slik at det stikker opp på to av sidene, og så løsner jeg langs de to andre sidene med kniv før jeg hvelver. Det er ikke noen spesiell grunn til å hvelve den mens den er varm, alminnelige formkaker blir fastere og hardere når de kjølner, og da kan det være enklere å få dem ut i ett stykke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.