House of voices - forklaring takk!
Jeg så denne grusomme filmen i går, og angrer meg ihjel (skal liksom være en grøsser, men jeg gråt gjennom hele filmen, den var jo helt tragisk, handlet om uønsket graviditet, eksperimenter på barn og jævelskap). Men jeg forstod ikke helt slutten? Jeg er jo domm såm et brø. Jeg leste om den før jeg så den (det stod desverre ikke noe om hvor forferdelig den var) og da trakk de paraleller mellom denne og "The Others", men det ble jo helt latterlig. Hva skjedde egentlig i slutten?
Når de fant henne død med armene rundt den døde babyen, hvorfor var hun plutselig der oppe? Hadde hun egentlig ikke vært der nede i laboratoriet? Eller hadde "de skumle barna" fått henne opp dit etter fødselen? Hadde hun drømt alt og egentlig født alene? WHAT? Og var det altså HUN som hadde druknet kattungene? Jeg skjønner ingenting. :domm:
Forresten, skulle ikke den filmen være på fransk? De snakket engelsk i filmen jeg lastet ned, og jeg prøvde å se om den var dubbet men når de snakket stemte alle begevelser med språket?