Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Komplimenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 22:17   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Spørsmål

Komplimenter

En liten videreføring av tråden; synes du at du er pen.

Hva med andre komplimenter? Hvordan tar dere de i mot og har dere noen spesielle å dele?

Jeg kom til å tenke på dette da jeg senest i går opplevde følgende;

Jeg måtte hive meg rundt for å få tak i rørleggerhjelp da jeg oppdaget at berederen ikke funket som den skulle her. Rørleggermannen kom og vi vekslet noen ord. Jeg fortalte om problemet og tok han med til kjelleren for å vise han bereder. Da vi kom dit, spurte han blant annet om hvor mange som bodde i huset. Jeg svarte at jeg var alene med mine fem barn.

Da slapp han verktøyet og snudde seg mot meg. Tittet på meg fra topp til tå og sa; "Har DU fem barn? Du med DEN kroppen!!!"

Eh... jeg hørte meg selv si; "Takk for det!"

Da kvitterte han med; "Hvem kunne gå fra deg som har en sånn kropp da og som er så vakker?"

Jøye meg.... men

Det gjorde noe med meg akkurat i går

Noen som har lyst til å dele?

Ellers er jeg bevisst på å gi komplimenter. Det er godt å gi. I ettermiddag møtte jeg naboen ute. Nabodamen ropte til meg; "Husk at vi er her for deg! Si ifra når du trenger hjelp!" Jeg kvitterte med; "Jeg er så heldig som har så vakre mennesker rundt meg som deg!"

Så godt å kunne gi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.