Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-08, 20:22   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Ganske moro å se hvor ulike vi er forresten. Noe av det dere andre nevner er i nesten daglig/ukentlig bruk her.

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Noe jeg fikk den ene gangen jeg hadde Tupperwareparty hjemme hos meg. Kort sagt en bolle som man har oppi en litt større, med varmt vann mellom som skal holde maten varm. Aldri brukt, vi spiser når maten er klar, og ved selskaper setter jeg ikke noe hvitt og burgunder-farget plast på bordet åkke som.

Denne er jo suveren!

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Brødbakemaskin og riskoker, har ikke brukt de.

Baker brød hver dag (har gjort det i 3 år nå) og koker ikke ris uten riskoker.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Det må bli paiformen min (pai er godt, men jeg liker helst å få det servert) og bake it easy formen min (fortsatt ubrukt, men skal se om jeg ikke får prøvd den en gang)..
For ikke å glemme gulrotskrelleren min. Totalt ubrukelig!

Avhengig av gulrotskrelleren min, og lager alltid ostekake i bake it easy formen. Pai lager jeg altfor sjelden, men bruker alltid paiform.

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Ananasskrelleren! Ikke bare er den stor og tar plass i skuffen, men jeg synes det er mye finere å servere ananas med skallet på.

Må jo bruke den, den er genial og man slipper søppelet ved bordet når man serverer.

Appelsinskrelleren fra Tupperware bruker jeg også hver gang jeg spiser appelsiner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.