Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke ... (med poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva synes du om en FrP-regjering?
Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. 11 9,24%
Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. 38 31,93%
Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. 3 2,52%
Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. 62 52,10%
Annet 5 4,20%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 02:31   #31
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg svarte "Annet", rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg mener om saken.
På den annen side: Hva godt har den rødgrønne regjeringen gjort i denne perioden hittil? Det har jo vært mye rot.
Og det verste er at de har hatt enorme muligheter til å løse problemene innen helse og omsorg. Men har ikke gjort det. Tanken om å se på helseforetakene som "forretninger" som skal ha overskudd er helt bak mål. Jeg hadde trodd at den "sosialdemokratiske" tanken som de rødgrønne tror på, og som virker fornuftig, skulle slå et slag for likheten og solidariteten folk som sliter med helsa, og IKKE sik som vi nå har fått: Et skille der de sterkeste vinner, og der avdelinger stenges og skaper lengre avstand til der du får hjelp.

Det er ikke det spor rart at FrP øker, for de har et langt mer engasjert fokus på denne problematikken,. De vil bruke mer oljepenger på helse. Og alle som har et snev av peiing på sosialøkonomi vet at dette IKKE overoppheter økonomien i samfunnen generelt.

Selv har jeg aldri stemt på FrP, men vi er nødt til å ta partiet alvorlig, og jeg tror at Siv Jensen blir en bedre statsminister enn Jens Stoltenberg.
Jeg har vanskelig for å stemme på Frp,pga. innvandringspolitikken og en del anne populistisk tankegang i partiet.
Men jeg tror ikke landet vårt blir vanstyrt med FrP i regjering. Jeg tror Frp kommer i regjering, støttet av Høyre. Om jeg liker det vet jeg ikke.......
Men de rødgrønne har ødelagt mye for seg selv. Senterpartiet kommer inn med et kun et par representanter, SV blir halvert, og AP får ca. 30 prosent.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.