Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-08, 23:21   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Ariel: Jeg skal love deg at man faktisk gleder seg å gå ut i regnet når man har en sånn fin regnkåpe! Jeg siklet på den i København ifjor, men kunne bare ikke kjøpe den når jeg har en annen dyr en hjemme.

La Banga: Den OM-jakka var fantastisk fin! Jeg har en grønn Odd Molly strikkejakke selv, men den går til knærne.

Og Majsa var med da jeg kjøpte den.

Idag har jeg kjøpt endel ullundertøy fra Janus på tilbud, til barna. Vesla må fortsette å bruke den kremfargede med blonder på armene, hun kler den så godt.

Også ble det sommertøy fra Lindex - de har fin design, mye minner om Småfolk og Katvig, og er like bra i kvalitet. Nå syns jeg de nesten er bedre på barneklær enn H&M.

Mannen har kjøpt denne igår, og er hekta.
Sony Ericsson C702 (bl.a støv/sprut/støtsikker)

Jeg vurderer å kjøpe samme, i turkisblå - vi kan jo ikke ha like:

Men så syns jeg denne er så pen å se på...

Og til slutt - denne var hovedgrunnen til at vi dro på senteret idag, og den står ute på bordet i en sinkpotte:

Amelie er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.