Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vogn til nesten-skole-unger?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 01:36   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn til nesten-skole-unger?!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Nei, her overtolker du. Jeg har ikke sagt noe om at unger som sitter i vogn ikke kan å gå turer i skogen. Jeg velger bare å ikke ta med ungene på byturer på de få hele dagene vi har sammen. Jeg velger å gi ungene andre impulser - rett og slett fordi jeg tror det blir for lite natur i hverdagen generelt.

Dine barn opplever ikke nok natur i hverdagen mener du, sant?

Jeg er ikke i tvil om at Poden faktisk opplever nok natur og ulent terreng.

Sitat:

Det er mange av de aktivitetene jeg drar med ungene på som de selv gladelig hadde byttet bort med et par timer Playstation eller dataspill, men i etterkant av slike turer er de veldig godt fornøyde likevel. Og dermed fortsetter jeg å dra med ungene på slike ting som gir de litt mer utfordringer enn å sitte passiv i en vogn.

Ja, jeg dro fram den biten med "Hvis Poden skulle velge selv..." fordi det virket som om du ikke trodde bytur og vogn var noe små barn ville velge selv.

Sitat:

At andre velger litt annerledes er helt greit for meg.

Her kommer det igjen. Litt annerledes er greit.

Og det høres jo ikke ut som om det er helt greit for deg, når man leser de forrige innleggene.

Er det jeg som leser det du skriver med helt feil briller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.