Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ny sukkerfri/sunn uke

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 21:27   #22
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Stikka74 sa det meget godt. Slik er det. Kan ikke kjøpe inn en ting, for er det i hus, så finner jeg på tusen elendige unnskyldinger for å kunne ta bare litt...og litt...og litt. Etter at det er spist, så får jeg lyst til å kaste opp!
Derfor - ingen ting ihus med mindre det er tillatt å spise det - altså lørdag, og KUN lørdags kveld.

Målet er at jeg etterhvert skal klare å skjønne at snop kan ligge i skapet uten at jeg MÅ spise alt med en gang, men foreløpig tar jeg ikke sjanse på å ha noe liggende. Jeg har spist litt potetgull i helga, men har klart å styre unna sjokolade. Jeg er verst når det gjelder søtsnop. Spiser til jeg blir kvalm, så venter jeg til det gir seg litt -så spiser jeg enda litt til.
Jeg merker at jeg ikke er så fysen nå som jeg var for 2 uker siden, så dette hjelper - det er sikkert! Gikk ned bare 0.2 kg denne uka, totalt 1.8 siden starten.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.