Sv: Mary Kay
Opprinnelig lagt inn av Alva, her.
Så negative dere er..... Folk jobber med dette fordi de liker det selv og selv om dere ikke liker produktene eller konseptet ( selv om det kalles kurs ikke homeparty, for man lærer jo å ta vare på huden selv om man bruker noe annet da) så trenger man ikke være så negativ til alt.
Ville holdt et kurs for deg jeg 
har brukt mary kay lenge og ikke reagert, kjenner heller ingen som reagerer. og det er ikke dyrere en andre merker! og sminken er god, øyeskyggen holder lenge og den kan ikke sammenlignes med nille eller HM, lipglossen er ikke tørr. dette er veldig inviduellt hva folk synes.
Som Ru sier så er det jo erfaring som gjør at mange av oss reagerer. Hvis du er forhandler synes jeg det er snodig at du ikke har hørt at noen reagerer på dem.
Jeg har ikke lært noe særlig nyttig på de såkalte kursene jeg har vært på. Det eneste som ble formidlet var hvor fortreffelige MK-produktene var, ikke noe særlig som kunne overføres ved bruk av andre produkter.
Det med konseptet er likevel det som har veid tyngst hos meg i vurdering av MK. Jeg har slekt og venner som har vært høyt oppe i MK-konsernet i USA og har sannelig fått høre mye om Mary Kay. Jeg reagerer på en del av markedsføringen og særlig det som spiller på religion. Det har jeg opplevd både her i Norge og i USA og det blir kvalmende.
|