Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du fiskepinner?
Flere ganger i uken 0 0%
Flere ganger i måneden 21 7,81%
Flere ganger i halvåret 57 21,19%
Flere ganger i året 58 21,56%
Sjeldnere enn hvert år 61 22,68%
Aldri 69 25,65%
Skjønner ikke spørsmålet 3 1,12%
Deltakere: 269. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 14:14   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det er ikke ment slik som det høres ut, jeg trodde faktisk at hun var utenlandsk for jeg syntes å huske at hun nevnte det en gang i et innlegg, men jeg har antakelig blandet sammen. Det var et svar på kommentarene til Pia og Isets, ikke for å fornærme noen.

Jeg blander meg - jeg rødprikket deg for det forrige innlegget, for jeg reagerte veldig negativt. Men nå skjønner jeg hva du mente. Hvis hun virkelig VAR fremmedspråklig ville det jo vært helt greit å si det, når andre hakker løs på bruken av et ord. Så jeg beklager litt hissig prikk!

Når det er sagt så tror jeg at Marianne er nordlending, og der er overgår eller overigår helt vanlige dialektuttrykk om dagen før i går. Vi sier jo i overmorgen eller overimorgen også, de fleste av oss.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.