Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-26, 09:48   #11
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg tror det er ganske vanlig at man går på sånne blemmer i starten av datinglivet. Når det bare er chatting så tror jeg det er spesielt lett å lese det man ønsker høre ut i fra svarene og tolke alt positivt. Og på den måten skaper man seg drømmebilde av den andre som det blir umulig å leve opp til. Og så kan man faktisk late som man er akkurat den man ønsker å være også, på chat. Videosamtale vil jeg tro er mer både oppklarende og avslørende, og fungerer sikkert mye som et fysisk møte ville gjort? Realitetsorientering, rett og slett?

Silver lining, det kan bare gå oppover herifra.

Ja, kanskje, mye "forskjellig" der ute. Men mye å lære fra denne "episoden", blant annet er jeg ikke så "redd" for å ha videosamtale. Du har nok mye rett i det med å lese/tolke det positive. I denne episoden var det mange warning signs jeg lot være å utforske. Prøvde jo, men mange spørsmål fra meg han valgte å overse skriftlig ihvertfall. Lærerikt. �� Ser bare tilbake på det som litt "morsomt" nå, glad jeg ikke slo til på å møte han feks her hjemme uten videosamtale først ihvertfall.

Sist redigert av Ine : 09-01-26 kl 10:13.
Ine er aktiv nå  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.