Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai for tenåringer

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-25, 10:20   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17 mai for tenåringer

Storebror var sammen med venner fra 9. klasse, frokost og så hang de rundt. Det var korona da, så det var vel litt amputert såvidt jeg husker. Vi har uansett alltid vært med de yngste så han har vært velkommen til å hive seg med oss når det passer.
Storesøster spiller foreløpig i korpset, så det definerer både hennes og vår dag.

Vi har aldri vært sammen med andre på 17. mai da dagen er stappfull og når dagen er over, er vi mildt sagt klare for å komme hjem. Dersom jeg hadde hatt tenåringer som var hjemme og ikke hadde planer på en eller annen måte, tror jeg at jeg ville hørt hva de hadde lyst til. Vil de reise bort? Dra på tur i skogen? Selv ville jeg helst funnet på noe helt annet den dagen med familien dersom vi likevel skulle vært bare oss, så jeg ville forsøkt å selge inn noe slikt.

Jeg synes også det kan vært et godt alternativ å bestille bord et sted til lunsj sammen, slik Tjorven beskriver, dersom de synes det er stas.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.