Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Vi har vært i alpintbakken og hatt det så fint! Vi var der for to dager siden, det var første gang for Lillesøster og jeg hadde ikke kjørt siden jeg var barn. Da var vi der bare et par timer, men i dag var vi hele dagen. Det var virkelig stas å se Lillesøster mestre! 
Det er sånt jeg drømmer om å koste, men bare strander på at jeg kompliserer alt.
Har en 13 åring som har lyst å prøve. En 16 åring som ikke vil. En 9 åring som trolig vil men som har en egen evne til å skade seg støtt og stadig (og pr i kveld ligger med vondt i armen fordi hun falt over måkebrettet i ettermiddag) jeg selv har ikke stått på slalåm siden nitten pil og bue (og da het det slalom, så bare det å venne meg til skrivemåten....) og mannen aldri. Naturlig nok har ingen av oss utstyr, og knapt nok klær som egner seg.
Men jeg blir glad, ekte glad, av å lese om deres dag. Tenk at det er mulig å bare gjøre sånn. Jeg blir glad av deres dag.
(Min dag egner seg ikke i denne tråden og er mer beskrevet i en annen.... Men derfor gjør det godt å lese om din)