Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-24, 17:47   #11
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nå har DN funnet at Erna har skrevet at hun er gift med en siviløkonom i en hilsen til Econa (fagforeningen for siviløkonomer) sitt jubileum i 2014. Hun bruker samme unnskyldning at det må være fordi det har stått feil i annen offentlig info. Skriver hun ikke hilsenene sine selv engang? Begynner å lure på om hun kun er gallionsfigur for Høyre? Nå er det løgn på løgn og ansvarsfraskrivelser i mente. Sitatet er:
«For en statsminister er det viktig å holde orden i norsk økonomi og dermed bidra til å trygge arbeidsplassene i landet. For å klare den jobben får vi hver dag hjelp av gode økonomer som gir oss råd, veiledning og en og annen advarsel», skrev Solberg, og fortsatte: Personlig er jeg så begeistret for denne typen oppførsel at jeg har valgt en siviløkonom som ektemann. Jeg ønsker Econa lykke til med 75-årsmarkering, og lykke til med festen.»
Lykkønskningen avsluttes slik: «Med vennlig hilsen statsminister Erna Solberg».

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.