Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-23, 17:31   #11
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg mener både Huitfeldt og Solberg bør gå fra sine sentrale poster i norsk politikk. Man må synliggjøre at dette er alvorlig og at man ikke slipper unna ansvaret, for det ER deres ansvar. Uansett tårefylte (bort)forklaringer.
Jeg tror heller ikke så smarte damer har vært så blinde, noen ganger velger man å ikke vite, men det er ikke det samme som at man ikke vet.
Har pressen sittet på dette til etter valget er det virkelig ille, og da er det mye som burde ettergås

Selvsagt er det heeeelt tilfeldig at det kommer fra Erna nå, både etter valget, og etter at de fleste koalisjoner er spikret.

For egen del er det lenge siden jeg har trodd at ekteparet Solberg har noen ide om hvordan folk som sliter økonomisk virkelig har det. Var det noen som sa Marie Ationette?

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.