Sv: Man opplever mye rart på finn
Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.
Jeg ga bort diverse babyutstyr.
Henter av del 1: sendte meg melding og lurte på om jeg hadde mer hun kunne få i samme slengen. (Forsåvidt et legitimt spørsmål, men litt freidig når det var snakk om visse verdier i det hun fikk.)
Henter av del 2: barnets bestefar hentet. Han syntes det var for galt at de bare skulle få utstyret gratis og siden han jobbet i sjokoladebransjen fikk jeg et raust utvalg av vareprøvene han hadde liggende i bilen. God deal for begge.
Kontraster i alle fall.
Ja, det er kontraster. Jeg opplever alt fra de som vil jeg skal gi bort ting fordi det er så synd på dem, eller ønsker at jeg dekker porto eller leverer tingen hjemme hos dem til andre som har hentet ting gratis på døren og hengt igjen små gaver.
Jeg husker forresten en gang jeg solgte en vognpose. Jeg solgte den sammen med et tilhørende lammeskinn jeg hadde kjøpt utenom. De første to dagene fikk jeg ingen som sa de ønsket å kjøpe, men derimot 10-15 meldinger hvor samtlige klaget over at jeg solgte vognpose for dyrt og henviste til andre annonser på Finn hvor samme pose hadde lavere pris. Jeg måtte da sende 10-15 svar tilbake og forklare at grunnen til at min var dyrere var fordi det fulgte med et lammeskinn, som ingen av de andre posene hadde. Jeg fikk selvsagt solgt posen, med skinnet, til den prisen jeg ønsket, men jeg har aldri forstått hvorfor så mange ønsket å opplyse meg om at de (feilaktig) mente at prisen min var for høy.