Sv: Det som skiller god og dårlig service
Jeg kan faktisk dele en positiv handleopplevelse hos BikBok, eller i det minste en av de ansatte ungjentene hos BikBok, så sent som i går.
Var på en evig runde med 14-åring som trengte ny kjole til skoleball (som er i dag, så ja ... lett panisk i siste liten). Akkurat nå er det minimalt med festkjoler i butikkene (de har ikke tradisjon for overdådige ballkjoler, de bruker vanlige penkjoler, gjerne av den korte og tighte sorten). Det har ikke kommet så masse sommerkjoler/bryllups- og 17.mai-klær enda, og alt av julekjoler er pakket bort. Men hun fant til slutt en som kanskje kunne fungere, innerst i en krok på et tilbudsstativ med rester på en BikBok. Det var kun en i str S, som var litt for stor, så selv om jeg ikke hadde noe håp spurte jeg en av de ansatte om de hadde den i XS. Det hadde de ikke, men i stedet for å bare beklage og si nei dessverre, spurte hun litt mer, om det var til en spesiell anledning, hun luktet nok lunta. Vi forklarte at det var skoleball, og jenta svosjet inn på lager og kom med en dunge med alt hun fant av finkjoler i XS, som var pakket bort etter jul, som hun lempet opp på disken, så jentungen fikk gå igjennom det. Og blant disse fant hun en skikkelig fin kjole som satt perfekt på henne. O lykke!
Så jeg kan herved framsnakke BikBok på City Lade. 
Sist redigert av My : 16-03-22 kl 09:23.
|